Află tot ce trebuie să știi
pentru a obține fonduri nerambursabile



Asigură-ți finanțarea printr-un proiect bine realizat
logo.png
under_header.png

Din experiența noastră, cele mai des întâlnite probleme atunci când dorești să atragi fonduri nerambursabile, sunt legate de informațiile pe care le deții despre astfel de programe. Majoritatea Ghidurilor sunt redactate astfel încât să lase loc pentru interpretări. Tot din experiență putem spune că este dificil să duci până la capăt un proiect fără să ai suficiente informații relevante.

De asemenea, dacă nu ai studii de contabilitate este dificil să realizezi partea financiară a planului de afaceri. Mulți dintre clienții noștri își doresc proiecte în care 100% din cheltuielile eligibile să le fie decontate, deoarece susțin că nu au alte surse de venit din care să cofinanțeze proiectul.

description_block.png

Pe scurt, cine este Ciswork?

Ciswork este o firmă care oferă soluții complete la elaborarea proiectelor pentru finanțare din fondurile structurale europene. Echipa noastră de specialiști asigură servicii de consultanță care cuprind, pe lângă întocmirea documentației necesare pentru obținerea fondurilor nerambursabile, și asistență gratuită pe parcursul implementării programului de finanțare.

Suntem singura firmă din Vestul țării care distribuie gratuit Ghidul de elaborare a planului de afacere. Deoarece clienții care apelează la noi au nevoi deosebit de personalizate, căutăm soluțiile optime pentru fiecare în parte.

Echipa noastră de profesioniști îți va oferi consultanță pentru a accesa fonduri nerambursabile. La noi vei afla toate secretele din spatele obținerii de fonduri nerambursabile. Tu decizi dacă îți faci singur proiectul și noi doar te asistăm, sau dacă ne ocupam noi de depunerea lui.

Promisiunea noastră este că la Ciswork vei găsi mereu o soluție

description_thumb_up.png

Echipa este pregătită să vină în ajutorul tău pentru ca în final tu să poți pleca mulțumit de la noi. Dacă dorești să implementezi/dezvolți/modernizezi propria ta afacere, la noi vei întâlni o echipă tânără dar cu experiență, care se va ocupa personal de tine. Vei primi informațiile necesare pentru a putea accesa fonduri europene, ți se va face o evaluare preliminară pentru a vedea dacă proiectul este eligibil, și vei fi îndrumat să alegi opțiunea cea mai bună. Deoarece comunicarea este cea mai importantă în activitatea noastră, tu vei veni cu propuneri, iar noi îți vom spune, pe baza unor criterii solide, dacă aceste idei sunt viabile. Chiar și dacă alegi să depui singur proiectul, noi te vom putea asista în depunerea lui, cu toată expertiza de care dispunem.

Citește în continuare ca să afli cum te putem ajuta!

La Ciswork te putem ajuta să rezolvi problema simplu și eficient. Pentru început facem o evaluare preliminară pentru a vedea ce ți se potrivește. Apoi îți oferim toate informațiile de care ai nevoie pentru a putea duce la bun sfârșit proiectul tău. Dacă nu ai studiat contabilitate, nu e nicio problemă: ne ocupăm noi de planul de afaceri și de depunerea proiectului. Știm exact cum să gestionăm situațiile și ne implicăm în proiectul tău.



Câștigarea unui proiect depinde foarte mult de deciziile pe care le iei. În anumite situații, datorită experienței și expertizei acumulate în timp, o firmă specializată în acest domeniu face o treabă mai bună decât dacă ai încerca pe cont propriu. Având o echipă de specialiști, ne implicăm cu maxim de profesionalism în fiecare proiect. Fiecare membru al echipei noastre are prestabilită partea de care se va ocupa, ca să ne asigurăm că proiectul va fi unul reușit în final.

Cum te putem ajuta chiar acum?

help_now_whisper.png

Pentru a putea adresa într-un mod personalizat ideile tale concrete, te invităm să soliciți o ședință de consultanță cu noi! Dacă decizi să vii la o astfel de ședință, vei fi programat la unul dintre consultanții noștri. În cadrul ședinței ne vei putea prezenta ceea ce dorești să faci sau vei primi informațiile de care ai nevoie. Aici poți pune orice întrebări, iar noi îți vom răspunde pe cazul tău concret.


Citește în continuare deoarece ți-am pregătit o ofertă specială, valabilă numai 7 zile.




Pentru cine este potrivită o astfel de ședință de consultanță?


În cazul în care ți-ai propus să accesezi fonduri nerambursabile sau ai mai încercat până acum dar nu ai reușit, te așteptăm la o ședință de consultanță pentru a-ți putea oferi soluții viabile. În cazul în a care ai depus deja proiect și ți-a fost respins vom încerca să identificăm problema, și să te îndrumăm în continuare. Căutăm mereu soluții și comunicăm cu tine pe tot parcursul depunerii proiectului.





Distribuie pe Facebook pentru a afla cât mai mulți oameni despre această informație utilă

green_check.png

Cu ce te putem ajuta dacă soliciți o ședintă de consultanță?

  • Identificăm cele mai bune soluții de finanțare pentru proiectul tău (soluții adaptate/personalizate pentru fiecare proiect în parte);
  • Putem întocmi pentru tine studii de fezabilitate, studii de piață, planuri de afaceri;
  • Realizăm previziuni financiare și analize cost-beneficiu;
  • Realizăm pentru tine Cererile de Finanțare;
  • Te putem sprijini în gestiunea eficientă a relației cu autoritățile publice implicate în gestiunea fondurilor nerambursabile (Autorități de Management, Organisme Intermediare, Ministere de resort etc.) în etapa de depunere a Cererilor de Finanțare.
*Nu toate acestea au loc la ședința de consultanță, însă o primă întrevedere este un prim pas absolut necesar pentru o colaborare eficientă.
red_check.png

Ce pierzi dacă nu apelezi la o ședință de consultanță?

  • În primul rând vei pierde foarte mult timp încercând să-ți dai seama singur de soluții. De asemenea, riști foarte mult să pierzi bani, eforturi și chiar proiectul depus - finanțarea pentru afacerea ta;
  • Scopul ședinței de consultanță este de a găsi o soluție optimă pentru proiectul tău individual. Doar la o ședință personalizată poți pune toate întrebările pe care le consideri oportune, poți afla dacă ideea ta de afacere este viabilă, precum și alte informații despre cofinanțare, despre ce presupune accesarea de fonduri europene, drepturile tale, dar și ce obligații ai după implementarea proiectului;
  • Multe proiecte ajung până în faza în care sunt acceptate, primesc finanțare, dar nu reușesc să se implementeze deoarece nu au știut anumite condiții care urmează a fi îndeplinite;
  • Deoarece fiecare proiect este unic și complex, iar soluțiile sunt deosebit de personalizate, aceste răspunsuri nu le poți afla de pe internet sau din alte surse de informare generală, ci doar dacă decizi să vii la o ședință de consultanță.

Câteva dintre finanțările pe care le-am obținut pentru clienții noștri

S.C. ZON LIME S.R.L.
ZON LIME S.R.L. şi-a diversificat activitatea societăţii, prin accesarea de fonduri nerambursabile, achiziţionând echipamentele necesare pentru producţia de produse de brutărie şi patiserie, de la cuptoare profesionale, până la vitrine frigorifice.
În urma implementării proiectului au fost create 5 locuri noi de muncă.
S.C. ALFA MEDICAL SERVICES S.R.L.
Societatea S.C. ALFA MEDICAL SERVICES S.R.L. a fost infiinţată în anul 1994 de către doi medici specialişti. Centru medical Alfa Medical Services a ales să îşi doteze noul punct de lucru cu ajutorul fondurilor nerambursabile, prin achiziţionarea de echipamente medicale de ultimă generaţie, precum scaner medical, defibrilator şi sterilizatoare.
În urma implementării proiectului au fost create 5 locuri noi de muncă.
S.C. OG PRINTCO S.R.L. – D.
Prin intermediul fondurilor nerambursabile S.C. OG PRINTCO S.R.L.-D. a achiziţionat echipamente tipografice ce prezintă un grad ridicat de tehnologizare. Au fost cumpărate atât imprimante profesionale, imprimante 3D, cât şi echipamentele IT necesare pentru desfăşurarea activităţii. Realizarea site-ului de prezentare a societăţii a fost posibilă tot prin intermediul accesării fondurilor nerambursabile.
În urma implementării proiectului au fost create 4 locuri noi de muncă.
S.C. LDA EXPERT S.R.L.
LDA EXPERT S.R.L. este o societate a cărei activitate este reprezentată de prestarea de servicii de contabilitate, audit financiar şi consultanţă în domeniul fiscal. Societatea a obţinut fonduri nerambursabile pentru achiziţionarea de sistem de supraveghere şi monitorizare, sistem de climatizare, echipamente IT şi softurile aferente, necesare desfăşurării activităţii de contabilitate.
În urma implementării proiectului au fost create 3 locuri noi de muncă.
S.C. COSSETTE ATHELIER S.R.L.-D.
S.C. COSSETTE ATHELIER S.R.L.-D. este o societate la început de drum, care prin intermediul fondurilor nerambursabile a reuşit să implementeze pe piaţă un nou concept, cel de quilting.
In urma implementării proiectului, administratorul societăţii a achizitionat maşini şi utilaje pentru industria textilă: maşini liniare de cusut industriale, maşini de surfilat industriale, sistem industrial de călcat, maşina pentru quilting, maşina pentru brodat şi manechine pentru măsurarea şi stabilirea tiparelor fiecărui produs fabricat.
În urma implementării proiectului au fost create 2 locuri noi de muncă.
S.C. SERVICE TEST GRUP S.R.L.
Societatea a beneficiat de fonduri nerambursabile pentru dotarea staţiei ITP ( Inspectie Tehnică Periodică autovehicule mici şi de mare tonaj), care funcţionează împreună cu serviciile de tahografie, Iscir şi Rsl, achiziţionând platforme culisante, dispozitiv simulare încărcare, analizator gaze, opacimetru, turometru universal, calculator piv, stand frână clasa II, III şi stand frână motocicletă.
În urma implementării proiectului au fost create 3 locuri noi de muncă.
S.C. GS ECONOMIC CONSULTING S.R.L.
Prin intermediul fondurilor nerambursabile GS ECONOMIC CONSULTING S.R.L., a primit finanţare pentru a moderniza spaţiul de lucru. Societatea a achiziţionat echipamentele IT necesare, softuri performante şi mobilier.
În urma implementării proiectului au fost create 2 locuri noi de muncă.
S.C. SIMROWORK S.R.L.-D.
Oferind consultanţă în managementul resurselor umane, servicii de administrare şi salarizare personal, SC SIMROWORK S.R.L.-D. a obţinut finanţare nerambursabilă pentru activităţile desfaşurate. Prin proiect au fost achiziţionate echipamente IT- laptop, imprimantă, multifuncţională- mobiler şi realizarea şi site-ului web în vederea prezentării şi promovării serviciilor oferite de către societate.
În urma implementării proiectului au fost create 2 locuri noi de muncă.

Pentru a stabili o întâlnire nu trebuie decât să completezi formularul de mai jos. Oferim consultanță pentru regiunea de Vest a României. În mod normal, prețul unei ședințe de consultanță este de 220 lei. Dar dacă în 7 zile de la descărcarea gratuită a Ghidului practic de elaborare a planului de afaceri completezi formularul de mai jos, beneficiezi de o reducere de 50% (de la 220 lei, la 110 de lei). Este o sumă modică, dar care poate face diferența între a primi sau nu finanțarea în final. După trimiterea formularului un coleg te va contacta pentru a stabili o întâlnire.

Completează formularul de mai jos pentru a beneficia de ofertă!





Distribuie pe Facebook pentru a afla cât mai mulți oameni despre această informație utilă